.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با صدور پيامي؛
استاندار مازندران قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در جام جهانی را تبریک گفت
استاندار مازندران روز دوشنبه در پیامی افتخارآفرینی و قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابت های جام جهانی کشتی و نقش ویژه دلاوران مازندرانی را در این قهرمانی تبریک گفت.
استاندار مازندران قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد در جام جهانی را تبریک گفت

ˈ به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری، ربیع فلاح ˈدر این پیام نوشت : قهرمانی غرور انگیز و مقتدرانه تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در مسابقات جام جهانی، موجب خشنودی و شعف فراوان مردم ایران اسلامی شد و غرور ملی را برانگیخت.

وی افزود : این فتح ارزشمند که در سایه توکل ، تلاش و شایستگی غیورمردان سرزمین اسلامی ایران به دست آمد ، استمرار پیروزی های با ارزشی است که جوانان برومند و لایق ایرانی در میدان های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی کسب می کنند.

او ادامه داد : حضور موثر هفت کشتی گیر و یک مربی مازندرانی در تیم ملی کشتی آزاد ایران و نقش بسزایشان در این قهرمانی جانانه، مایه افتخار و خرسندی برای همه مردم ولایتمدار مازندران است.

استاندار مازندران تاکید کرد : این افتخار و عنوان ارزشمند را که موجب خوشحالی و رضایت رهبر فرزانه انقلاب ، ملت شریف ایران و همه مسوولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد به مردم مومن ایران اسلامی، مازندرانی های عزیز و ورزش دوست، جامعه پرتلاش ورزشی به ویژه کشتی گیر و مربی مازندرانی و خانواده آنان تبریک می گویم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.